High School

Förlåt för sjukt dålig uppdatering! Men jag har verkligen inte alls haft tid! Jag har haft fullt upp hela tiden. Men iallafall, har nu klarat av fyra dagar på en american high school! Första dagen var inte alls så farlig som jag hade föreställt mig. Det gick verkligen super! Alla var jättetrevliga och gulliga och jag behövde inte sitta själv på lunchen (skönt!). Jag bytte två klasser så jag har inte Health and physichal education längre utan jag har en klass som heter Survivor istället. Man lär sig typ om hur man överlever vardagslivet eller något sådant, haha. Just nu snackar vi om hur man ska tänka när man köper hus, ganska interessant faktiskt. Och så bytte jag Precalculus (svår matte) till Algebra 2 (lätt matte), fett skönt.
 
I måndags så träffade jag underbara Vera på volleybollträningen. Hon är en utbytesstudent från Tyskland och hon bor på samma gata som jag. Hon är bara så himla skön och vi kommer jättebra överens! Så vi hängde i måndags efter skolan, och tisdags och igår! haha! Alla tre dagarna var vi Vera, Jag, Bethany (veras hostsister), Wyatt och Erika. Alla underbart sköna Juniorer (11th graders). Skulle egentligen åka med dem till Spencer (iowa) nu ikväll och kolla på bio men min värdmamma lät mig inte åka för det är ganska långt och vi skulle va sex pers i en bil... Så det var ganska jättetråkigt. Men jag ska kanske gå över till Vera när de kommer hem igen och sova där, hoppas Kia säger ja bara! haha!
Mina läroböcker, dom är SUPERSTORA och SUPERTUNGA! De har minst 1000 sidor och väger 200kg!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback