Update

So what have I been up to? Jag vet att jag suger på att uppdatera men vi gör saker hela tiden här på universitetet! I måndags drog vi och åkte rullskridskor och körde lasertag. Det kändes otroligt amerikanskt och man fick låna sådanadär rullskridskor med fyra hjul. Sedan på tisdagen så åkte vi och shoppade loss på ett mall; forever 21, Hollister, Acombrie & Fitch, Victorias secret osv. I onsdags hade vi Volleyball turnering och vi vann!! Jag var på hejarklacken och vi sjöng bland annat "Ooooh it's hot in here, must be some thunder in the atmosphere!" eftersom att vår "skola" Franklin har thunder som maskot. Det var jättekul och alla var aspepp! Och idag så var det talent show och det var väldigt många begåvade människor som dansade, sjöng och skojade.
Imorgon natt (mellan 1 och 5) så lämnar alla camp för att åka till våra värdfamiljer. Jag är astaggad på att äntligen få träffa min hostfamily, har väntat så himla länge och jag kan verkligen inte fatta att på lördag får jag äntligen göra det! Samtidigt är det tråkigt att lämna alla sköna människor här..
Ja det var en snabb redovisning av min vecka. Jag har det superbra här i USA och trivs till tusen!!
Puss
.
Söta tjejer som hejade på Knut som sjöng på the talent show! Jennifer, Louise, Lina och Ida.
Lägger upp fler bilder när jag kommit till värdfamiljen, promise.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul Tove!! :) Massa pussar<3<3

2012-08-03 @ 11:56:46



Postat av: Lena

Nu är du framme - "hemma" hos din USA-familj. Ska bli kul hör hur du har det där. Good luck, puss Tove <3

2012-08-05 @ 21:01:48





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback