Kareoke + Ben and Jerry's

Nu är klockan tio i åtta på morgonen här i USA och snart ska jag dra och äta frukost. Angående frukosten och all annan mat vi får så kan jag bara säga att det är helt sjukt onyttigt! Efterrätter JÄMT och riktigt feta maträtter. Som tur är så finns det ett ganska bra salladbord så man kan försöka vara lite nyttig, men det är svårt. Fan vad jag kommer gå upp i vikt detta året..
Igår var det kareoke och Ben and Jerry's kväll, det var skitkul! Jag älskar alla människorna här, de är så underbara! jag var så dum att jag knappt tog några bilder så jag har fått låna av underbara Alexandra. Hennes blogg hittar du här!
.
Stockholmsgänget!
De två killarna på de sista bilderna (Christopher och Amadeus) går i min klass och de är awesome!



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter kul! Haha, jag sa ju att man går upp i vikt.. ;) Men det är det värt!! Stor kram och puss <3

2012-07-29 @ 22:48:03





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback