Update

I söndags var jag på EF avresemöte i ca fyra timmar. Mötet var på Östra Reals gymnasium i Stockholm. Var sjukt nervös innan mötet, att få träffa andra utbytesstudenter, men det gick jättebra. Det var ett okej möte, lite långrandigt men det var antagligen nödvändigt. Fick också med mig denna EF-väska hem.

 

 

Efter mötet åkte jag till Nynäshamn och dagen efter, måndags, så träffade jag upp min klass där. Sen drog vi till Gotland! Det var sjukt kul, mysigt och underbart. Älskar min klass och det ska bli superdupersorligt att om en vecka så är våran tid på Tegnér tillsammans slut. Bjuder på lite mysiga bilder från resan.

 

9B♥

 

 




Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Jag heter Annie och ska också som utbytesstudent i höst. Jag har lagt till dig bland länkarna på min blogg, vore roligt om du gjorde detsamma! :)



Måste också säga att din blogg är sjukt snygg! :D

2012-06-11 @ 00:23:18
URL: http://usannie.blogg.se/



Postat av: Matilda

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent i sommar till Kanada, länkbyte? :)

2012-06-15 @ 13:23:11
URL: http://matildacanada.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback