Countryside

Igår åkte vi till en pytteliten by/samling av hus med ca 8 bostäder som heter Bergen (från den norska staden). Där finns nämligen en jättebra restaurang och där bjöd Darin och Kia mig på födelsedagslunch i efterskott eftersom jag hade skola i torsdags då min födelsedag var. Åt en ASGOD cheeseburger och fick även öppna två underbart efterlängtade paket från sverige. Svenskt godis, Hälge, lovikavantar m.m. Åh vad glad jag blev! Sedan for vi till en gård där jag klätrade upp på en "grej" som var 30m hög, läskigt men vackert när jag väl kom upp. Jag fick även köra en ranger, det är ett fordon som ser ut ungefär som en golfbil men den är till för lantbrukare, dvs. lite kraftigare. Den kan köra i hela 90km/h= KUL!!! :D haha jag körde dock inte så fort men det var kul som satan iallafall! Pappa, snälla gulliga pappa, kan inte vi köpa en sån? :D hihi
 
Igår kväll så var jag bjuden på en bonfire hos Anthony ute på landet, jag hade aldrig träffat honom förut för han har redan gått ur high school. Men han var sjukt trevlig! Där var även Vera, Dennis, Jan-Jaap, Dylan och Cole. Härligt gäng! Körde runt lite i ranger:n (KUL) och var även tvungen att bevisa för Anthony att jag kunde köra traktor, haha. Har tyvärr inga bilder från kvällen men bjussar på bilder från dagen:
Ja det står välkommen på norska (velkommen)
Målning på ett av husen i Bergen
Här gick jag upp!
Rakt ner, läskigt högt! Och ingen säkerhetssele här inte! Living on the edge
Kia!
Jag på toppen!
Utsikten, så vackert!
Darin skördar majs, och ja jag körde den också! 
Svenskt godis!!!! :D finns inget bättre! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken toppenfödelsedag du hade, Tove - och härliga bilder, som vanligt. Puss <3

Svar: Jajemensan, riktigt bra födelsedag! Hoppas allt är bra med dig och claes och hugo! Hälsa dem! pusspuss<3
Tove Björsell

2012-10-01 @ 22:12:42



Postat av: Anna

Kul att du gillad allt godis!! <3

Svar: Ohja! svårt att inte äta upp allt på en gång ska du veta! ;) <3
Tove Björsell

2012-10-06 @ 00:31:09



Postat av: Pia

Vilken monstertröska!! Låter som du hade en lyckad helg :) Ja, roligt att du blev glad av presenterna! Haha, snyggt att du visade dina traktor-skills! Puss <3

Svar: Ja det var en riktigt bra helg! :D Älskar presenterna! :D pusss<3
Tove Björsell

2012-10-07 @ 12:15:48





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback