Update

Okey, så jag tänkte att jag kanske skulle ta och uppdatera bloggen lite eftersom jag inte gjort det på nästan en månad... Sorry för det! Men som sagt, gör saker hela tiden och när jag väl har tid över är det inte så att jag är så jättepigg på att blogga, vill mest slappa och sova om jag får lite egentid! haha! Jag klagar absolut inte, jag vill bara förklara varför jag inte har bloggat så ofta på sistone. Jag upplever hellre massa nya saker än att sitta hemma pch blogga men när jag får tid över (som nu) så ska jag verkligen försöka att uppdatera! :) 

Så vad har hänt här i Amerika nu då. Snabb review: Skola, State Fair, Volleyball games, Volleyball tournaments, shoppande, ÄTA, umgås, sleepovers, powderpuff game, homecoming week, american football games, homecoming queen and king, cornation, amerikanska high school killar, gråtande high school tjejer på toaletten, youth group, 80's workout day, twin day, western day, subway, dairy queen, burgerking, Mc Donalds, PIZZA RANCH, sluta skolan tidigare för att det var för varmt ute (40grader), gå upp i vikt, lyssna på country music, hänga med VERA 24/7, rollerskating, stjärnskåda, tie dye etc. 

Jaa det var ju en del det, det är säkert massa saker som jag missat nu men det var i princip det som hänt de senaste 4 veckorna. Galet! Men bilder säger mer än ord (plus att jag bara vill gå och lägga mig just nu, haha) så nu bjussar jag bilder! 
 
Och juste by the way här i Amerika heter jag antingen TÅvA eller TÅvEJ... sjukt irriterande haha.
 
Jag och Vera när vi spelade powderpuff! 
(juniortjejerna spelar mot seniortjejerna i amerikansk fotboll, SJUKT KUL!)
Vera och Bethany, världens bästa!
En till underbar bild på Vera och Bethany (buffy)
Vera (tysk), Dennis (tysk) och jag (svensk)! 
Bilder från homecoming cornation. Zach och Lydia blev king and queen! Värdiga vinnare (jag röstade på dem!)
Hittade massa svenska saker på State Fair i Minneapolis
Fick mysa med denna sötnöten, Grace
En korridor i skolan!
Här äter vi lunch, fast borden är borta på denna bilden
Jag och underbara Vera! 
 
Jag har inte tagit så många bra bilder, men det har Vera gjort så ska försöka sno dem så att ni får se lite mer! Det är jättesvårt att skriva på svenska, börjar skriva på engelska hela tiden just nu när jag skriver detta inlägget! haha sjukt. Iallafall så älskar jag det här och stortrivs! Hoppas allt är bra hemma i Sverige med.
 
 



Kommentarer
Postat av: Lena

Hi Tåva! Kul läsa hur du har det och toppen egentligen att du inte ar tid att blogga - det är ju mycket bättre att göra allt det du gör :) Fast jag har saknat din blogg.... Ha det bra- bamsekram från Lena & Co, puss

2012-09-23 @ 19:03:42





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback