What I've been up to

Tänkte att jag kanske skulle ta mig tid och skriva ett litet inlägg igen. Så vad har jag gjort? Förra helgen drog Vera, Bethany, Wyatt och jag till Mankato och shoppade. Det var trevligt, trevligt. Denna veckan har jag gått i skolan och det blir bara roligare och roligare varje dag.  Börjar faktiskt lära känna lite människor på riktigt!  I onsdags och igår fick vi sluta tidigare (12:00) för att det var så sjukt varmt ute, hela 40 grader. Så vi drog till Pizza Ranch och åt lunch, mums! Det var sjukt chill, vore najs om det kunde vara så varje dag! 
Igår var det dags för min första Volleybollmatch! Det var redigt roligt fast vi förlorade tyvärr.. Men B-squad och Varsity (de bättre lagen från vår skola) vann iallafall, överlägset! Så det var kul iallafall! 
 
Idag var vi lediga från skolan för det är "larbour weekend" denna helgen så vi är lediga måndag också! :D woop woop! Så idag åkte vi (jag, Vera, Bethany, Jessica och Kenna) till Spirit Lake och åt lunch på Taco House (asgott!!). Sedan drog vi vidare till Spencer där Jessica gjorde en navelpiercing och sedan shoppade vi på Walmart. Den butiken har f*n ALLT! Himmelrike!
 
 
Bethany och Vera, så söta så! 

Solnedgången är alltid så himla vacker här!

 I den amerikanska skollbussen på väg till matchen!
 
 
Shelby, Kenna och Sidney

Huskies Volleyball! Wooop!
 

Hann även se typ sex minuter av fotbolls matchen när vi kom till baka från Okabena där vi spelade vår volleybollmatch. Vi vann med 59-6! Det stackars förlorarmotlaget hade åkt buss i hela 8h för att spela den matchen, galet!

En nervös Jessica precis innan hon piercade naveln! 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Låter som du har det super! Hampus hälsar! Puss och kram <3

Svar: Aw, hälsa tillbaka! Pusss <3
Tove Björsell

2012-09-09 @ 22:01:56





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback