Keep calm and play Volleyball

Jag är helt slut av all träning, den värsta träningsvärken har försvunnit nu men igår gick jag bokstavligt talat omkring som en anka! Jag tränade totalt 13h måndag och tisdag. Men det är skitkul med volleyboll!! Hamnade dock i c-squad (9th graders) eftersom jag aldrig spelat förut. Alla är jätteduktiga och det motiverar mig verkligen att försöka bli bättre. Ska träna idag också, halv fem till halv sju. Taggaråå!
.
I tisdags gick jag till skolan och fick mitt schema och skåp (kodlås, hjälp!!). Dessa kurser blev det:

Period 1: 8:10 - 9:01 - Anatomy

Period 2: 9:05 - 9:56
Health and Physical education

Period 3: 10:00 – 10:51
English 10

Period 4: 10:55 - 11:46
Trig/preCal (matte)

lunch 11:46 - 12:16

Period 5: 12:16 - 1:08
American History

Period 6: 1:12 - 2:04
Fine Arts 1 (bild)

Period 7: 2:08 - 3:00
Study Hall (arbeta med läxor)

Volleyball practice 3:30-5:30

Så detta är mitt schema, samma varje dag hela terminen. Ville egentligen verkligen ha digitial fotografi men läraren hade slutat... Blev sjukt besviken. Hamnade förresten i 10th grade dvs Sophmore. Det är super för de ungdommarna jag har träffat är alla sophmores så det är skönt att jag känner igen lite människor på måndag. Är  galet nervös inför första skoldagen! Kommer vara helt vilsen! 

På lördag ska jag antagligen åka till Fairmont med svenska Louise som bor en kvart ifrån mig. Vi ska gå på Fairmont fair och det är typ en marknad med djur, mat och karuseller osv. Det ska bli jättekul! Och sen pratas det på att det kanske blir en till bonfire i helgen, de vore awesome! 
.
Fixade lite bilder på mitt rum också:
Min underbara breeeeeda säng!



Kommentarer
Postat av: Lena

Fint rum, Tove! Blir så glad att se att farmor är hos dig :) - Kram

2012-08-17 @ 15:20:00



Postat av: Anna

Fint att vi alla är med dig! Underbara bilder Tove! <3

2012-08-18 @ 12:44:54



Postat av: Anonym

Hej där! Vad fotar du med? + vilket redigeringsprogram? Superfina bilder!

Svar: Jag fotar med en Nikon D3100 mestadels med objektivet 35mm f1,5. jag använder Photoshop cs5. Tack du! :)
Tove Björsell

2012-08-20 @ 00:07:05





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback