busy

Som ni ser på bilden nedan så kommer det vara en fullproppad helg. På torsdag är det min födelsedag (woooooop!!) plus att vi har volleyboll match och volleyboll fotografering. På fredag drar vi upp till Redwood Falls och kollar när Jackson spelar fotboll mot dem (när jag säger fotboll menar jag alltid amerikansk fotboll). I Redwood Falls bor svenska Christopher och tyska Amadeus som jag träffade på camp så det ska bli sjukt kul att få träffa dem igen! :D
På fredag är det även en sleepover i kyrkan, får se om jag går på det men de verkar kul. Så många härliga människor i den gruppen! Sedan på lördag är det en Bonfire ute på landet hos Von Ohlen. Det är några seniorer som fixat den och nästan alla utbytisar ska dit så det ska bli roligt som bara den! 
 
Min vackra JCC Huskies kalender! Kom på nu att vi borde åka och rulla rullskridskor till helgen! Hmm, får ta upp detta med Vera ;) haha



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback