Hey there!

Okej så lite uppdatering nu igen då! Förra veckan var det skola, såklart och allt flöt på som vanligt med en match som vi såklart vann. Haha vi är ganska grymma faktiskt! Vinner nästan varje match. I fredags var det fotboll's match (american football) som vi såklart kollade på och försökte hänga med i the cheers som cheerleader:na har, jättekul var det. Ska filma deras cheers nästa match, ganska coolt faktiskt. Efter matchen for jag och Vera till Spirit Lake med Anthony, Dylan, Caleb och Kyle till Spirit Lake (30min bort) och kollade på sena bio:n, Taken 2 blev det. Den var bra men hade nog förväntat mig att det skulle vara lite bättre. Sedan åkte vi till Walmart (bästa butiken: har allt!). I lördags skypade jag med min kära syster Kajsa och sedan med mina underbara vänner Filip och Evelina. Så himla kul att se dem. På kvällen åkte jag ut till Anthony och där var även Mitchell och Caleb (alla i college), spelade COD och hade det trevligt. Igår var jag ute hos Jenna (hon bor också på landet) och vi hade ett väldigt, nästan läskigt, djupt samtal om meningen med livet, religon och annat inressant. Hon är verkligen jättetrevlig! :)
 
Ikväll hade vi match igen (vann såklart!) och vi har match imorgon med och på torsdag. Sen har vi turnering i Marshall på lördag och efter det åker vi kanske till Valley Scare i Minneapolis. Valley Scare  är nöjesparken Valley fair (typ som liseberg fast mycket större) namn under halloween för då är det extra läskigt eller något sådant. Hoppas verkligen att jag kan åka dit, låter så sjukt kul! :D 
 
Ja jag hade väl inte direkt så mycket intressant att säga just nu, och tyvärr så har jag inte tagit några bilder alls sen förra gången jag bloggade.. Blir gammla bilder från Homecoming
Underbart vackra bilder på Vera, Adel och jag! haha! Från Homecoming veckan i Study hall, bästa slappa lektionen! :D



Kommentarer
Postat av: Estelle

Tove, jag saknar dig så sjukt mkt! <3

Svar: Aw Stellan då! Saknar dig med! <3 Får bli en trip up till huvudstaden när jag kommer hem! :D
Tove Björsell

2012-10-09 @ 19:49:16
URL: http://www.blogg.veckorevyn.com/annaestelle



Postat av: rebeccca

Hej du har sjukt fin blogg! Var har du hittatt din bakgrund!? Jag har letat jättelänge efter en fin bakgrund till bloggen men hittar aldrig någon! :)

Svar: Hej! Tack så hemskt mycket! Jag hade precis samma problem! Jag sökte runt på google och hittade tillslut denna och fixade till den i Photoshop. Fortsätt leta så kommer du också hitta någon fin som passar din blogg! :)
Tove Björsell

2012-10-10 @ 02:55:22
URL: http://www.rebeccahjertonssons.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback