Hello Sweden

Denna veckan var sista veckan med volleyboll, så nu är volleybollsäsongen över...Vilket är ganska väldigt sorligt faktiskt! Det är en sjukt rolig sport och laget var awesome. Kommer absolut fortsätta med det i Sverige om jag kan. Jag känner verkligen att jag har lärt mig så himla mycket! Sista matchen var i torsdags och jag gjorde faktiskt säsongens sista kill. Det vill säga jag gjorde så vi fick sista poängen som gjorde att vi vann matchen och säsongen var över. Kändes sjukt bra! 
 
 
Vi slutade tidigare i onsdags och sedan var vi lediga torsdag, fredag. UNDERBART! Så i onsdags var det sleepover hos Lexie och i torsdags sleepover hos Emma. Kul kul var det! Så himla kul nu när man verkligen har fått vänner som man umgås med efter skolan och så. Det går inte dirket över en natt att komma in all dessa kompisgäng som har hållit ihop sedan dagis. Men nu jävlar! :D 
Igår kväll for vi till Spirit Lake och åt Taco House (världens godaste tacos!!! SÅ HIMLA GOTT!) Sedan åkte vi vidare till Spencer och gick igen om ett haunted house, alltså typ som Gasten på liseberg. Fast det var späckmörkt och man var tvungen att känna sig fram, och det tog foreveeer! Men de var kul iallafall! 
Nu till idag, städade, tvättade kläder och sedan åkte jag ut till Anthony och vi kollade på skräck och åt mat, snackade. Det var väldigt trevligt! Jaa och nu till bilder! Weee
 
Vera, jag, Shelby och Jessica i Redwood Falls
JCC huskies cheerleaders i Redwood Falls
Amadeus, jag och Christopher! Så himla kul att träffa dem! (btw dessa foton är från 28 sep)
Vera, Bethany och jag tog lite höstbilder!
Lexie och Vera i onsdags, så söta!
Jenna, jag, Lexie, Vera och Bethany 
Emma, Vera och Bethany i torsdags
Emma,Vera och Bethany, haha
Emma, Vera, Bethany och jag! 
Jag och Vera efter matchen i torsdags. Det var huskies pink night, mot cancer.
Volleyboll laget! :D
Kommer verkligen sakna våra galna träningar och matcher!
Emma och jag
Vera, jag och Lexie efter någon volleyboll match :D 
 
Vart väldigt många bilder, men det kan ni ju inte klaga över.. haha! Men som sagt trivs jävligt bra här! Och som ni kanske märkt så uppdaterar jag bloggen ungefär en gång i veckan, ni får ursäkta att det inte blir oftare men har inte direkt tid att sitta framför datorn hela tiden. xoxo



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback