Sweet sixteen

Weeee nu är jag hela 16 bast! haha! :D Har haft en helt underbar födelsedag, helt klart en av de bästa! Allt var jättebra förutom att jag är förkyld, men aja hade en super dag iallafall! Nu längtar jag efter paketet från Sverige som väntas komma imorgon, excited som bara den!!! :D SVENSKT GODIS (hoppas jag.. haha)!!!! 
När jag kom till skolan imorse så hade Bethany och Vera gjort oreo bars, dom jag asgoda, tog slut direkt. Sen efter first hour så gick jag till mitt skåp och då hade vera pyntat de och satt upp massa gulliga lappar. Så himla sött, älskar den kvinnan! Efter skolan tog vi foton för volleybollen och sedan spelade vi mot Windom, våran största konkurrent, och vi vann! Första gången på 5 år! Det var awesome och jag fick spela, det kändes så himla bra! Jag och Vera får mest rocka bänken eftersom det är första gången vi spelar, men det gör oss inget vi har askul ändå! 
Vad kan jag mer säga, dagen var som sagt underbar! 
Jag och Vera <3
Underbara oreo bars, mmm!
Söta Vera pyntade mitt skåp! 
Jersee gjorde en grym skylt! :D
Volleyboll match, sjukt spännande men vi vann såklart! 



Kommentarer
Postat av: Elise

Grattis! :)

Svar: tack!! :D
Tove Björsell

2012-09-28 @ 17:27:22





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback