Packapackapacka

Packningen är i full gång här hemma, känns inte riktigt som att jag har koll på läget... Typsikt mig att spara allt till sista sekund! Dessutom förstår jag inte alls hur jag ska få plats med allt i en resväska som bara får väga 23kg, jag ska liksom packa för ett år! Kommer bli redigt svårt att få detta att gå ihop.
Idag är det sista dagen här hemma och det känns sjukt konstigt. Jag åker nämligen till Uppsala imorgon och hälsar på min systeryster Anna innan jag åker till USA på tisdag! (!!!!!!!) 2 dagar kvar, woop woop!
.
Inte min packning, bilderna tagna från weheartit.com :)



Kommentarer
Postat av: Emma

hejj :)

har några fråga som jag hoppas du vill svara på :)

1. använde du EF väskan som handbagage ? isf får man mycket plats i den?

2. kommer du vara junior/senior på din skola ?

hoppas du får ett grymt år!

kommer definitivt följa det! :)

2012-07-30 @ 14:29:54





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback