Pictures!!

Som jag skrev i förra inlägget, bilder säger mer än ord. Så här kommer en bildbomb från Volleyboll, Powderpuff game (seniortjejerna spelade amerikansk fotboll mot juniortjejerna) och ironman game (seniorkillarna spelade volleyboll mot juniorkillarna). Enjoy!
Jag som nummer 30 tillsammans med mitt underbara lag!
 
C-squad JCC Huskies!!
Jag är middle hitter, #30
Jag visar lite konståkinings moves (slutade dock för ca fem år sedan så kan nästan inget men kul iallafall!)
Minnesota skylten på vägen hem från Volleyboll tournament:et.
Jag och vera under powderpuff! 
Seniors är blå och Juniors är vita
Redo att spela! Powderpuff var något bland det roligaste jag har gjort här,
om ni får chansen: GÖR DET!
Muggar i staketet utanför fotbolls planen (JCC står för Jackson County Central)
Seniors spelar volleyboll! Otroligt snygga i spandex och allt!
Snygg block! 
Hiiiiit!! 
 
Ja det var allt jag har för tillfället från min systemkamera. Ska som sagt sno bilder från Vera så ni får lite mer all around bilder! xoxo
 
By the way: anledningen till powderpuff och ironman är att de just nu är homecoming week. Under veckan har det varit dress-up days, tävlingar, cornation (kröning av kung och drottning). I morgon är det dags för en parad genom staden (med bla. alla utbytisar på ett flak!) och på lördag är det homecoming dance. Sjukt rolig vecka!! :D
 



Kommentarer
Postat av: tilda

Tycker att din blogg är skitbra! favoriten av de utb-bloggar jag läser :) hur gammal är du och hur gamla är de du går med? är du freshmen, sophrome, junior eller senior? behöver du gå om ett år när du kommer tillbaks till sverige? tack för en toppenblogg!

Svar: Tack! Vad roligt! :D Jag fyller 16 nu på torsdag (woopwoop!) Alltså jag är i klasser med sophmores, freshmens och seniors. Jag är sophmore (10th grade), men man hänger med alla grades här, fast jag umgås mest med juniorer. Ja jag måste gå om ett år så jag börjar 1:an på gymnasiet när jag kommer tillbaka. Kraam
Tove Björsell

2012-09-24 @ 19:24:09





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback