Bildbomb - Camp

Leverar massa bilder från Camp!
.
Knut och Fredrik


Jennifer och jag

Signerar varandras skoltröjor. Jennifer, Louise och Lina

Julia! (the turtle, haha!)

Söta Sofia

Christopher/Kricket/Craik/Chris

Craik's rygg, notera att det står Tove på två ställen. Status!!

Amadeus/Ama/Ammar'N

Jag och Ama

Nancy våran lärare, bästa!

Queen and King! Jennifer blev queen! :D

Drottningen Jennifer!

Gulliga Ama som skrev mitt namn på sin arm

Kinamat!! (som smakade skit tyvärr..)

Har haft två underbart roliga veckor med underbara människor! Tack så hemskt mycket!




Kommentarer
Postat av: matilda

hej :)

jag undrar om du betalade för camp:en i new york och hur mycket de kostade isåfall :P snygg blogg

2012-08-08 @ 18:58:42





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback