Fairmont Fair

Så idag vart det en trip till Fairmont där jag träffade svennen Louise. Det var sjukt kul att snacka lite svenska! :D Vi hade de jättetrevligt! Åkte karuseller, kollade på djur och åt,åt,åt. Rikigt mumsig cheese burger och en helt sjukt go brownie delight (brownie med glass och chokladfudge på)! ASGOTT!!
Köpte även en träningsväska till voleybollen (rosa som bara den) och en Minnesota Vikings (fotbollslaget i Minnesota) t-shirt att träna i.
När vi kom hem till Louise så fick jag internet via deras wifi, och såg då att jag hade fått ett meddelande från Zach på fb där det stod att det var en bonfire ikväll klockan sju och han undrade ifall jag vill komma. Tyvärr var klockan halv åtta när jag såg meddelandet.. Och jag kom inte tillbaka till Jackson förrens vid typ nio och bonfire:n var tjugo min från jackson så tyvärr fick jag skippa den denna gången. Vilket sög eftersom det vore skönt att snacka lite mer med folk innan skolan börjar på måndag. Är som sagt sjukligt nervös!!
Snackade även en del med Louise och hennes värdmamma idag om att kanske hoppa upp till juniorerna (11th graders) istället, vi får se hur det blir.
.
Hittade världens godaste tuggummi!! Och smaken höll
en halv evighet! Mumma!

MOUNTAIN DEW!! älska!

Brownie Delight. Vill ha en till... Ska dit imorgon igen
så det blir nog en till då! :D

Fina Louise! 

Karuseller! 

Minnesota Vikings! 

Älska mobil och cambilder! not..



Kommentarer
Postat av: Lena

Brownie Delight - det skulle jag gilla!!! :)

Tove - det kommer gå toppen i skolan, don't you worry!

Kram o puss

2012-08-19 @ 22:52:15





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback