Home

Äntligen framme!! Jag kom hit till Jackson, Minnesota igår vid halv elva på förmiddagen. Där blev jag mött av gulliga Kia (jag har lärt mig nu att det uttalas "kajja") och Darin. Jag landade i Minneapolis och därifrån var det en tretimmars lång bilresa. När vi kom fram till Jackson så visade de mig runt. Det är så himla fint här! Det går en älv genom staden och det är kulligt med massor av lövträd. Runt om Jackson är det helt platt med MASSOR av majsfält. Och MASSOR av vindkraftverk, ungefär 260 stycken!
Mer om familjen, den består av Kia och Darin och en hund (jack russel terrier) Maddy. Kia och Darin är verkligen supersnälla och vill visa mig runt och sånt. Idag var vi på ett dop för Grace som är Kia's brors barn. Så vi var i kyrkan på förmiddagen och sedan åkta vi hem till Kia's bror och åt lunch och pratade. Kia's familj är verkligen supertrevlig. När vi kom hem så bakade vi kakor och sedan träffade vi min IEC Maggie, som också var supergullig.
Imorgon kväll så ska vi gå på ett möte på skolan för att jag vill börja i Volleyball och träningen startar nästa måndag. På tisdag kväll så ska jag få träffa en tjej, Sydney, som är lika gammal som jag och som ska gå i samma årskurs.
.
Tänkte svara på två frågor jag fick i en kommentar också:
Hejj :)
har några frågor som jag hoppas du vill svara på :)
1. använde du EF-väskan som handbagage? isf får man mycket plats i den?
2. kommer du vara junior/senior på din skola?
hoppas du får ett grymt år!
kommer definitvt att följa det! :)
1. Ja det gjorde jag, precis som de flesta andra. Men jag HATAR den!! Den har gått isönder i dragkedjan och det gjorde den för de andra med, vet inte någon som tycker den är bra. jag menar hallååå, vi ska resa med den här väskan kan de iaf ge oss en som funkar?! Man får väl plats med okejmycket men man skulle få plats med mer om man tog en annan. Om jag vore du så skulle jag ha på mig EF-tröjan när du reser och skippa väskan.
2. Kia tror jag kommer vara Sophmore, vilket är året under junior. Vi får se hur det blir när jag åker till skolan nästa vecka. 
Tack, det hoppas jag med! :)
.

Jag flög först från Boston till Chicago och sedan vidare till Minneapolis.

Från chicago flög jag i ett extremt litet flygplan!

läskigt litet...

Vindkraftverk och majsfält!

Söta Maddy

Min framtida skola, Jackson County Central High School.
(jag vet att bilderna suger, men har inte haft tid eller ork att ta fram min system än..)





Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att höra att du är framme! Jag är hemma på näset i veckan, kanske skypa? :D

Puss och kram!

2012-08-06 @ 11:16:48





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback