Tre stater

Idag har det varit busy, busy hela dagen. Vi åkte och shoppade loss i Sioux Falls i South Dakota villket ligger ca 1,5h från Jackson. Jag behövde massa grejer till volleybollen och skolan. Allt är verkligen sjukt billligt här! Köpte ett par converse för 300spänn liksom (i Sverige kostar de 700kr). Nu ikväll åkte vi på en liten roadtrip ner till Spirit lake och Spencer i Iowa. Det är två jättefina mysiga städer! Så idag har jag varit i hela 3 olika stater, Minnesota, South Dakota och Iowa. Min lista på besökta stater börjar bli ganska lång faktiskt:
New Yersey
New York
Conneticut
Rhode Island
Massachusetts
Ilinois
Minnesota
South Dakota
Iowa

Ganska bra jobbat på två veckor tycker jag. Tog lite bilder idag också:
Vid gränsen till Iowa. På skylten står det: "The people of Iowa welcome you".
Notera den raka vägen också. Det är så ÖVERALLT!

Vi passerade en Drive-In bio också.
Kommer definitivt åka dit och kolla på en film någon gång!

De visade Ice Age när vi åkte förbi påväg hem,
det såg jättemysigt ut med alla bilar!

Spirit Lake, sjukt mysig stad med flera sjöar. 

Spencers vattentorn. Deras High School's maskot är en tiger därav tassen.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback