August 8th

Mötet för volleybollen i måndags gick jättebra! Beställde matchkläder och fick reda på träningstider. Träningarna börjar nästa vecka och då blir det tre heldagar med träning. Sex och en halv timme varje dag! Kommer vara helt slut, otränad som jag är... Sedan när skolan börjar (den 20e) så är det träning varje vardag efter skolan 3:30-5:30 pm. Plus att det kommer vara ca 2 matcher varje vecka också! Fatta vad mycket träning! Men jag är verkligen astaggad, ska bli så jäkla kul! Däremot så kommer de bli lite jobbigt med tanke på att jag bara spelat volleyboll någongång sådär bara för skojs skull medans de som spelar i laget har spelat jättelänge. Men vafan jag får väl lära mig! :D Gooo JCC Huskies!!
Igår så åkte jag hem till en tjej som heter Sydney, som ska gå i min klass. Hon hade bjudit in några andra tjejer så vi var sex stycken: jag, Sydney, Lydia, Rachel, Sarah och Mackenzie. Vi åt pizza, grillade marshmallows och snackade. Det var supermysigt! Och på lördag hostar två killar (tror de heter Jack och Mark) en bonfire för min skull så att jag ska få träffa andra ungdommar. Jag har aldrig träffat dessa människor förut och det är så himla gulligt av dem att göra detta för min skull, trots att de inte känner mig! Alla är så underbart snälla och välkomnande!
Har inga nya bilder att lägga upp för tillfället så det blir en JCC Huskies bild och några roliga cambilder från camp.
.
Alexandra, Louise, Lina, Jennifer och jag
Snygga jag och Amadeus...



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback