Frågor

Har fått två frågor jag tänkte svara på:

Hejsan! Är det du som gjort din blogg design? Jag gillar den^^
Ja det är jag som har gjort den, efter mycket fix!

Hejhej, jag har en fråga! Börjar du ettan när du kommer tillbaka från USA?
Älskar din blogg btw! :D
Ja jag börjar ettan då, så jag får gå om ett år kan man säga eftersom året i USA inte tillgodoräknas. Men jag tror och hoppas att det är värt det! Vad roligt, är glad att någon läser den! :)

Det var allt från mig just nu, kramar!





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: Jag kommer också bli utbytesstudent mellan 9an och 1an fast om ett år då. Jag trodde att typ alla åkte efter 1an men det känns skönt att veta att det finns någon mer där ute! :D

2012-07-16 @ 16:37:24
URL: http://ellinoriusa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback