FRAMME

Nu är jag äntligen framme i USAA!! Helt underbart! Resan gick hur smidigt som helst, fast flygresan var sjukt dryg... Har träffat hur sköna människor som helst och jag ser verkligen fram emot dessa två veckor på lägret! Nu sitter jag på mitt rum här på Bryant University, Rhode Island med tre tomma sängar brevid mig. Jag kommer antagligen att få sova ensam här i natt för det kommer studenter imorgon också. Lite läskigt att tillbringa första natten i USA helt ensam, men jag är grymt trött så det kommer nog funka. Bjussar på några bilder från dagen:
.
New York!!
Supersöta Alexandra!

Patrick (Björn) och Mikael (Micke/alfred)!

Edit: Det kom precis en jättegulllig japan hit som ska bo med mig! :D
Edit 2: Mitt i natten kom det en tysk, så nu är vi tre!



Kommentarer
Postat av: melanie

åh gud vad jag är avis, men hoppas verkligen du får ett toppenår där! Ska blir så kul att följa någon från starten nu som jag aldrig har gjort innan! :)

2012-07-25 @ 10:09:22
URL: http://mmifoto.blogg.se/



Postat av: Alexandra

gonna kill you really slowly

2012-07-25 @ 13:59:41
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se/



Postat av: Anna

Hej gumman!

Vad skönt att se att du kom väl fram! Hoppas du har en lika bra dag idag. :D

Kul med lite bilder!

Ta hand om dig syrran och puss & kram!

2012-07-25 @ 19:02:10



Postat av: Lena

Härligt se att du är framme, kära Tove! Du kommer att få det toppen, det är jag övertygad om. Take good care :)

2012-07-25 @ 20:55:46





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback