Amerikanska ambassaden

Nu har jág äntligen fixat visum och gått på intervju på amerikansa ambassaden. Jag kom dit vid kvart i åtta och då var det typ 10 pers före mig i kön, som är utanför ambassaden. Vädret var pissdåligt, regn+blåst+kyla=världenssästaväderpådennajord. Jag fick stå i denna kö utomhus i en timme och en trekvart! Vart helt genomblöt och skakade av kyla. Sen fick jag äntligen komma in och därinne tog det bara en halvtimme. De frågade mig vilken årskurs jag gick i och var jag skulle gå i skola i USA sen var det klart. Jag får tillbaka mitt pass med visum i om en vecka. Skönt att äntligen ha gjort detta, nu är jag klar att åka! :D



Utanför i ambassaden i kön som aldrig rörde sig!

Glad tjej som försöker värma upp sig igen.




Kommentarer
Postat av: Lena

Känner igen soffan och filten :) Saknar dig redan, Tove! <3

2012-07-14 @ 18:25:09





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback